Specjalista ds. Wsparcia działu sprzedaży
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
- Bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail),
- rejestrowanie zamówień w systemie oraz monitorowanie postępów zamówień,
- obsługa administracyjna zamówień- wystawianie faktur, wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie płatności,
- współpraca z pozostałymi działami firmy m.in. supply chain, produkcja, księgowość w celu skutecznej obsługi klientów,
- komunikacja posprzedażowa –utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami, udzielanie informacji na temat produktów oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów,
- ścisła współpraca z Doradcami techniczno-handlowymi,
- dbanie o wysokie standardy obsługi klienta w dziale,
- tworzenie raportów dla dyrektora handlowego
Jakie oczekiwania mamy wobec Ciebie?
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego, mile widziane inne języki obce,
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
- doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży drzewnej,
- mile widziane wyksztalcenie wyższe związane z technologią drewna, zarządzaniem, marketingiem,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz odporność na sytuacje stresowe,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętności przywódcze
Poza umową o pracę, stałym wynagrodzeniem i bezpieczeństwem w miejscu pracy, możemy Ci zaproponować poniższe korzyści:
- Indywidualny plan onboardingu po to, byś od pierwszego dnia czuł się częścią zespołu,
- rozwój umiejętności językowych, dzięki lekcjom języka angielskiego lub francuskiego,
- rozwój przez kursy i szkolenia związane ze stanowiskiem,
- rozwój talentów – awanse poziome i pionowe,
- telefon, komputer,
- prywatną opiekę medyczną – dostęp do specjalistów i badań w całej Polsce
- spotkania integracyjne i rozmowy – w naszych social mediach możesz sprawdzić, jak pracujemy i działamy,
- premię roczną,
- świadczenia z ZFŚS,
- posiłek regeneracyjny,
- kawę/herbatę.