Specjalista ds. obsługi klienta

Twoje zadania

  • kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych,
  • wprowadzenie danych klientów i zamówień do systemu informatycznego,
  • koordynacja działań związanych z zamówieniami produktów,
  • tworzenie raportów.

Nasze wymagania

  • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany j. francuski,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia.

Oferta

  • samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • nauka języków obcych,
  • rozwój talentów,
  • dofinansowanie dojazdów do pracy,
  • program poleceń pracowniczych,
  • kursy/szkolenia,
  • pakiet medyczny,
  • pakiet socjalny,
  • paczki świąteczne,
  • imprezy integracyjne,
  • nagrody jubileusze,
  • posiłki regeneracyjne,
  • dofinansowanie wycieczek szkolnych dla dzieci,
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie – preferencyjne warunki.
Aplikuj już dziś!rekrutacja@sylva.pltel. 538 557 686
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Accept
Facebook