Koordynator ds. zarządzania projektami z j. francuskim
Twoje zadania
-
zarządzanie projektami w firmie w całym cyklu ich życia, wdrażanie narzędzi, standardów oraz planu komunikacji i raportowanie dla dyrekcji firmy
-
wsparcie liderów projektu w zarządzaniu projektem, tworzenie i realizowanie harmonogramu, budżetu projektu
-
wspieranie liderów projektów w opracowywaniu dokumentacji projektowej i prowadzeniu projektów wg określonych standardów
-
identyfikowanie, dokumentowanie, analizowanie i zarządzanie ryzykiem w prowadzonych projektach
-
cykliczne raportowanie i przygotowywanie przeglądów projektów dla dyrekcji firmy
-
współpraca z liderami projektów w celu zapewnienia terminowej aktualizacji danych w systemie do zarządzania projektami
-
współpraca i wymiana doświadczeń z pracownikami z Francji w ramach realizowanych projektów grupy PIVETEAU
Nasze wymagania
-
wykształcenie w zakresie zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty z metodologii projektowych PRINCE 2 oraz Agile)
-
minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z udokumentowanym doświadczeniem w projektach złożonych
-
doskonała znajomość narzędzi do zarządzania projektami
-
znajomość języka francuskiego na poziomie B2
-
myślenie analityczne i umiejętność budowania argumentacji opartej o analizę biznesową
-
umiejętność domykania tematów i zadań
-
otwartość, umiejętność rozmawiania z ludźmi i współpracy
Oferta
-
samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
naukę języków obcych, rozwój talentów, kursy/szkolenia
-
dofinansowanie dojazdów do pracy
-
program poleceń pracowniczych
-
pakiet medyczny
-
pakiet socjalny, paczki świąteczne, imprezy integracyjne
-
dodatkowe ubezpieczenie na życie
-
wsparcie w relokacji