Specjalista ds. obsługi klienta
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
- Bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail),
- udzielanie informacji na temat produktów oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów,
rejestrowanie zamówień w systemie oraz monitorowanie postępów zamówienia, - współpraca z innymi działami firmy m.in. supply chain, księgowość w celu skutecznej obsługi klientów,
- dbanie o wysoką jakość obsługi klientów,
- komunikacja posprzedażowa – utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami,
- obsługa administracyjna zamówień – wystawianie faktur, wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie płatności klientów,
- tworzenie raportów dla dyrektora handlowego.
Jakie oczekiwania mamy wobec Ciebie?
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,mile widziane inne języki obce,
- doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży drzewnej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność ustalania priorytetów oraz odporność na sytuacje stresowe,
- mile widziane wykształcenie wyższe związane z handlem, marketingiem i pokrewne.
Poza umową o pracę, stałym wynagrodzeniem i bezpieczeństwem w miejscu pracy, możemy Ci zaproponować poniższe korzyści:
- Indywidualny plan onboardingu po to, byś od pierwszego dnia czuł się częścią zespołu,
- rozwój umiejętności językowych, dzięki lekcjom języka angielskiego lub francuskiego,
- rozwój przez kursy i szkolenia związane ze stanowiskiem,
- rozwój talentów – awanse poziome i pionowe,
- telefon, komputer,
- prywatną opiekę medyczną – dostęp do specjalistów i badań w całej Polsce,
- spotkania integracyjne i rozmowy – w naszych social mediach możesz sprawdzić, jak pracujemy i działamy,
- premię roczną,
- świadczenia z ZFŚS,
- posiłek regeneracyjny,
- kawę/herbatę.