Koordynator ds. zarządzania projektami
Zakres obowiązków
- zarządzanie projektami w firmie w całym cyklu ich życia, wdrażanie narzędzi, standardów oraz planu komunikacji i raportowanie dla dyrekcji firmy,
- wsparcie liderów projektu w zarządzaniu projektem. tworzenie i realizowanie harmonogramu, budżetu projektu,
- wspieranie liderów projektów w opracowywaniu dokumentacji projektowej i prowadzeniu projektów wg określonych standardów,
- identyfikowanie, dokumentowanie, analizowanie i zarządzanie ryzykiem w prowadzonych projektach,
- cykliczne raportowanie i przygotowywanie przeglądów projektów dla dyrekcji firmy,
- współpraca z liderami projektów w celu zapewnienia terminowej aktualizacji danych w systemie do zarządzania projektami,
- współpraca i wymiana doświadczeń z pracownikami z Francji w ramach realizowanych projektów grupy Piveteau.
Nasze wymagania
- wykształcenie w zakresie zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty z metodologii projektowych PRINCE i AGILE),
- minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z udokumentowanym doświadczeniem w projektach złożonych,
- doskonała znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
- znajomość języka francuskiego na poziomie min. B2,
- myślenie analityczne i umiejętność budowania argumentacji opartej o analizę biznesową,
- umiejętność domykania tematów i zadań,
- otwartość, umiejętność rozmawiania z ludźmi i współpracy.
Oferujemy
- samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- naukę języków obcych,
- rozwój talentów,
- możliwość wsparcia w relokacji,
- dofinansowanie dojazdów do pracy,
- pakiet medyczny,
- pakiet socjalny,
- polisa na życie PZU-korzystne warunki,
- brak sztywnych zasad korporacyjnych.